Guess Who pleacă în turneul "Un Anonim Celebru"
Dupa lansarea celui de-al treilea album solo si a videoclipurilor „Un Anonim Celebru", „Stele" si „Cupidon", in aceasta toamna, Guess Who va incepe un turneu national de promovare a albumului „Un Anonim Celebru".
Turneul va debuta pe data de 5 octombrie, la Timisoara si se va incheia pe data de 10 noiembrie la Arenele Romane, in Bucuresti. Show-ul va fi plin de energie, sustinut de invitati speciali, lumini si proiectii video, pe durata caruia veti putea asculta in varianta live band atat piesele de pe cel mai nou album Guess Who, cat si hiturile lansate de-a lungul anilor. Pe durata concertului de lansare, Guess Who va fi insotit pe scena de band-ul sau, format din Vlad Bolborea (tobe), Radu Dumitriu (bass), Stefan Mihailescu (chitara), Relu Batog (clape).
Biletele pot fi achizitionate in avans direct de pe www.iabilet.ro sau din punctele de vanzare IaBilet.ro (lista completa este disponibila aici). Pretul unui bilet pentru concertul din Bucuresti este 40 lei, iar, in ziua concertului, la intrarea in Arenele Romane, biletele vor putea fi achizitionate cu 50 lei. In acelasi timp, primele 200 de bilete puse la vanzare prin reteaua IaBilet.ro vor costa 30 lei (early bird).
„Un Anonim Celebru" reprezinta cel de-al treilea album solo din cariera lui Guess Who si este disponibil din luna mai a acestui an. Materialul poate fi gasit in format digital, pe canalul de YouTube Okapi Sound si pe toate platformele de streaming disponibile, precum si descarcat din iTunes sau Google Play. In plus, albumul poate fi comandat online in format fizic (CD) de pe Okapi Sound Store sau cumparat din magazinele de specialitate din tara.
Recent, Guess Who a lansat videoclipul piesei "Cupidon" (feat. Irina Rimes); un videoclip animat, realizat de Frame Breed Studio, cu o productie complexa, pentru care s-a lucrat aproximativ 8 luni si la care au participat mai mult de 20 de graficieni. In mai putin de 2 zile de cand a fost lansat, clipul a ajuns pe primul loc in Trending YouTube si, pana in prezent, are peste 3 milioane de vizualizari.